Dag 2 - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van thomas en christel - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van thomas en christel - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: thomasenchristel

Blijf op de hoogte en volg thomas en christel

24 November 2011 | Brazilië, Rio de Janeiro

Gisteren 1e dag afgesloten bij Domino pizza waar we allebei een lekkere pasta gegeten hebben.
Om 20.00 braziliaanse tijd was ik, christel, helemaal stuk. (ned tijd 23.00) ben op bed gaan liggen en volgens mij binnen 10 minuten verstrokken. Thomas heeft de 1e helf van arsenal nog gekeken maar heeft toen (omdat het saai was) ook zijn licht uitgedaan.

Allebei goed geslapen, en vanochtend heerlijk ontbeten op de 11e etage van het hotel met zicht op de Copacabana.

Het weer is goed,de mensen hier ontzettend aardig en behulpzaam.

We wachten nu weer op de volgende incheck in het hotel waar we dan 4 nachten blijven. Kunnen we onze kleren even uit de koffer halen.

Net op het strand geweest, thomas heeft gevoetbald (zoals het eigenlijk hoort in Brazilie) met een Braziliaan. Leuk!! Het gaat hier hard met de zon dus christel onder de parasol..

Bij het aflopen van het strand kwam de parasolverhuurder met een emmer water, handdoek en een stoel zodat ik mijn schoenen weer aan kon trekken..zonder zand.

Nu, 14,05 wachten op de nieuwe kamer en intussen dit verslag.

De volgende indruk staat op het programma, bezoek van de Corcovado.

Helaas hebben we niet de mogelijkheid om de fotos door te sturen daarom moeten jullie het met de verhaaltjes blijven doen.

Liefs ons