Aangekomen! - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van thomas en christel - WaarBenJij.nu Aangekomen! - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van thomas en christel - WaarBenJij.nu

Aangekomen!

Door: thomasenchristel

Blijf op de hoogte en volg thomas en christel

23 November 2011 | Brazilië, Rio de Janeiro

We zijn in Rio!! Gisteren na een half uur vertraging de lucht ingegaan vanuit 020 naaar lissabon. Van Lissabon direct door naar Rio... Geslapen hebben we eigenlijk niet in het vliegtuig want Thomas zat naast een :Rachel: voor degene die in Italie geweest zijn weten dan ongeveer wat we bedoelen. Zij had 1,5 stoel en thomas een halve... Maar goed het mag de pret niet drukken. We hebben lang moeten wachten op de koffer, als 1 van de laatste kwam hij gelukkig toch van de band rollen. Daarna de douana, dat is hier ook wat extremer als in Nederland. Goed opgevangen door de plaatselijke agent en naar het hotel gebracht in de regen! Het is hier 32 graden maar druppelt... (nu niet meer overigens) Wel apart om de evenaar over te vliegen en dan toch in de regen aan te komen. Wat we nu al gezien hebben is groots en druk. Het is gigantisch hectisch op straat maar wel leuk. We wachten nu tot de hotelkamer klaar is, nog een half uurtje ongeveer. Dan even douchen en dan wandelen we even over de Copacabana! Kortom vooralsnog gaat allee goed! Liefs van ons

• 23 November 2011 - 14:45

Daphne:

Wauw klinkt als een heftig begin,maar de reis zit er nu op ... tijd voor een caipirinha!!

Veel plezier,
    Viva Brazil!

Xxx

• 23 November 2011 - 15:03

Lenneke:

Hahahah, ach die Thomas!! Heb medelijden met je.. Maar het mag idd de pret niet drukken..Fijn dat de reis verder goed is verlopen.
    Geniet ervan!! Hier alles rustig..

Liefs

• 23 November 2011 - 17:57

Suzanne De Bruijn:

Hallo reizigers, fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Hopelijk klaart het weer snel op. Geniet in ieder geval van het geweldige land, de zon en elkaar! Liefs Jeroen & Su