De watervallen! - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van thomas en christel - WaarBenJij.nu De watervallen! - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van thomas en christel - WaarBenJij.nu

De watervallen!

Door: thomasenchristel

Blijf op de hoogte en volg thomas en christel

29 November 2011 | Brazilië, Rio de Janeiro

Gisteren vanuit Rio naar Foz de iguacu gevlogen. Rustige vlucht van 2 uur. Bij landing voelde je al de enorme warmte en luchtvochtigheid! Het is hier 35 graden!

Vandaag naar de Braziliaanse kant van de watervallen geweest. Eigenlijk is het niet uit te leggen wat voor een natuurwonder zich daar afspeelt. We hebben zoveel fotos gemaakt maar dit zal maar een klein gedeelte over brengen van wat je ziet... en vooral ook hoort. Over de loopbrug tussen de watervallen door, zeik en zeik nat geworden maar heerlijk hoor bij dit weer.

Daarna nog een nationaal natuurpark bezocht.

Bij beide bezienswaardigheden zijn we begeleid door Felix, onze gids voor deze dagen en prive chauffeur.

Na terugkomst het zwembad even ingedoken bij het hotel.

Morgen de argentijnse kant, en dan maken we ook een boottocht. Dus heel nieuwsgierig hoe het land van onze toekomstige koningin er uit ziet haha.

Nu druk bezig met NBBS en TAP. Ze gaan inderdaad 4 dagen staken en de enige mogelijkheid die ze ons nu geven is terug vliegen op 14 december! We proberen wat :stampij: te maken om te kijken of er andere mogelijkheden zijn maar vooralsnog ziet het er naar uit dat het 4 dagen later wordt.

We houden jullie op de hoogte! van 1 december tot 5 december zitten we in de amazone dus hebben we geen beschikking over telefoon of internet. Vast iets om rekening mee te houden!

Groeten ons x

• 29 November 2011 - 21:42

Daph & Mel:

Oooh wat moet dat indrukwekkend zijn geweest. Wat een gave reis hebben jullie! Wij willen ook 35 graden :)

En nu op naar de amazone,heel benieuwd wat jullie daar allemaal gaan meemaken,maar dat gaan we dus lezen na 5 december!

Hahaha 4 dagen langer vakantie klinkt in eerste instantie niet verkeerd, maar ja verplichtingen in Nederland hè. In brazilië maken ze zich vast niet zo druk om de zaken waar wij over kunnen stressen. Neem na afloop wat deze levensstyle mee voor mij (Daphne) ;)

Veel plezier weer de komende dagen.

Liefs

• 30 November 2011 - 09:27

Linda:

wauw, tot nu toe hebben jullie nog veel dezelfde dingen gezien als wij destijds.... maar is het heerlijk om dat weer allemaal terug te lezen in jullie verslagen...

de argentijnse kant van de watervallen is ook erg mooi, als je over de lange loopbrug gaat, kijk goed om je heen en zwemmen daar krokodillen. En niet zulke kleintjes ook....

ben benieuwd naar jullie jungle avonturen en/of je het bootje ingaat hahaha...

• 30 November 2011 - 10:37

Betty:

Niet druk maken en lekker genieten van de mooie avonturen. Zijn nieuwsgierig naar jullie foto's.
    p.s. afspraak Boxtel geregeld.

• 01 December 2011 - 08:49

Suzanne De Bruijn:

Wauw, dat klinkt weer heel gaaf! Ben heel benieuwd hoe jullie het in de amazone hebben en ook naar de foto's! Geniet er met volle teugen van!
    Liefs Suus xxx

• 02 December 2011 - 16:20

Nicoline En Ad:

leuk jullie zo te kunnen volgen.
    het is duidelijk dat jullie het erg naar je zin hebben.en denk eraan Thomas
    met al die plaatselijke schonen, buitenshuis honger krijgen is niet erg, maar "thuis" eten.
    als jullie dit lezen hebben jullie wellicht een prachtige ervaring opgedaan in de amazone.
    Wij kijken uit naar jullie verslag.

Lieve groeten van ons.