Eten met de familie - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van thomas en christel - WaarBenJij.nu Eten met de familie - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van thomas en christel - WaarBenJij.nu

Eten met de familie

Door: thomasenchristel

Blijf op de hoogte en volg thomas en christel

28 November 2011 | Brazilië, Rio de Janeiro

We zaten te wachten op de kamer toen de telefoon ging, papa bahia aan de receptie.

Naar beneden en daar stond inderdaad papa bahia! zo leuk om hem weer terug te zien. Samen met mama bahia en zusje bahia (thomas was ernstig onder de indruk haha en het is ook een giga mooie meid )in de auto en gaan eten bij een rodizo. Wat een super lieve mensen! (andre overigens ook want die heeft echt iedere dag een sms gestuurd om te vragen hoe het met ons ging en tips gegeven wat we moesten en konden doen. Ze waren net een paar uurtjes terug uit Turkije, de koffers stonden nog onuitgepakt in de kamer maar ze vonden het een eer om met ons te gaan eten. Zo lief. Daarna zijn we nog naar een soort opening van de verlichting van de kerstboom geweest, een spectacel hier in Rio. Leuk om dit met deze mensen te kunnen doen. Met handen en voeten een beetje braziliaans, engels en nederlands gezellig gepraat. En leuk om te horen dat andre ook veel over ons verteld heeft.

Gistermiddag naar de voetbalwedstrijd geweest. Wat een feest. Daar kunnen we in nederland nog wat van leren!!!! Tolerant, en gezellig, zingen, dansen en het team aanmoedigen.

Nu vanochtend uitchecken in dit hotel en dan vanmiddag de vlucht naar Foz.

We zijn net wel gebeld door NBBS dat tap 4 dagen gaat staken, 9,10,11,12 december. Jee wat een mensen daar in portugal... dus... ze proberen ons nu om te boeken naar een andere luchtvaartmaatschappij. Of we komen eerder of later thuis!? Maar goed nog niets om ons (jullie) druk over te maken we houden jullie op de hoogte.

Liefs van ons

PS Kyara, lees jij onze mail? want we zijn nieuwsgierig hoe het op je werk gaat maar hebben nog geen reactie!?

PS Mama er is een boek binnen bij de bieb wil je die halen? :-) kan 10 dagen

• 28 November 2011 - 14:19

Lenneke:

Leuk!!! Maar als jullie later terug komen hoop ik dat die kleine er nog niet is, haha

Veel plezier!! x

• 28 November 2011 - 16:20

Suzanne De Bruijn:

Wauw jongens, het klinkt allemaal super! Geniet ervan!
    Liefs Suus xxx

• 28 November 2011 - 16:27

Aniet:

Hoi Thomas en Chris. Wat een leuke verhalen tot nu toe. Aan de verhalen is t geweldig.. Ik ben heel benieuwd naar de foto's en film!! Is het nog gelukt met de batterij? Snapte je van de mail? Want ging via de mobiel. Heel veel plezier en ben benieuwd naar de volgende verhalen! Groetjes Aniet

• 28 November 2011 - 18:09

Rene:

Hoi luitjes,
    Super leuk al die belevenissen, benieuwd naar jullie foto’s en verhalen als jullie thuis zijn.
    Groetjes, Rene, Sandy en de jongens

• 28 November 2011 - 21:12

Gebby:

Hallo Christel en Thomas,

Wat leuk om jullie Braziliaanse avonturen te lezen. Zo te lezen vermaken jullie je prima. Leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken. Bahia heeft het allemaal top voor jullie geregeld. Leuk hoor!

Hier alles ok. Marcel en Dylan waren dit weekend geveld door buikgriep. Tja het kinderdagverblijf hè?

Op het werk is niet veel gebeurd. Maar daar moet je maar niet aan denken tijdens je vakantie, haha.

Nou heel veel plezier nog. Lekker er nog samen van genieten!

Groetjes,
    Gebby