Piranhas, Kaaimannen en Jungle - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van thomas en christel - WaarBenJij.nu Piranhas, Kaaimannen en Jungle - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van thomas en christel - WaarBenJij.nu

Piranhas, Kaaimannen en Jungle

Door: thomasenchristel

Blijf op de hoogte en volg thomas en christel

04 December 2011 | Brazilië, Rio de Janeiro

Vanaf het vliegveld in Manaus proberen we snel ons verslag bij te werken.

De afgelopen in de dagen zijn wederom een ervaring geweest. Vanaf de vlucht weer opgehaald en naar de haven van Manaus gebracht. (manaus is overigens een vieze stad) Met een frans stel op de boot gestapt richting een andere opstapplaats. Onderweg de meeting of the waters, waar zwart en wit water langs elkaar loopt zonder in elkaar over te stromen.

Bij de volgende aanlegplaats overgestapt in een kano en nog 45 minuten verder de jungle in. Geen verbinding meer met de bewoonde wereld.

De eerste avond meteen kaaimannen spotten, helaas niet gevonden dus de belofte om het de volgende dag weer te proberen.

Het eten in de lodge is ongeloofelijk goed en lekker! Slapen gaat goed vanwege het super idee van thomas om toch een manier te zoeken om de klamboe op te kunnen hangen ondanks de grote hoogte van het dak. Daar hebben vrouwen dus echt mannen voor nodig.

De volgende dag staat het piranha vissen op het programma, thomas vangt er 4 en ik helaas geen. Na het vangen varen we naar een punt waar ze de piranhas voor ons klaar maken.

In de middag bezoeken we een inheems dorpje, wat een luxe kennen wij dan...

Gisteren een jungle tocht met giga tarantullas, en ik heb niet gegild!!!

later zullen we samen nog iets meer vertellen we zitten nu op het vliegveld en hebben nog maar even tijd om op internet te zijn.

Zometeen een vlucht van 6 uur naar Salvador. Waar we dan om kwart voor een snachts aankomen. Morgen door naar het eiland. Dan hebben we weer enkele dagen de tijd om bij te komen en zullen we weer op zoek gaan naar internet.

Liefs van ons

EN 2 0 PSV yes !!!!