Rincon - Reisverslag uit Carmen, Filipijnen van thomas en christel - WaarBenJij.nu Rincon - Reisverslag uit Carmen, Filipijnen van thomas en christel - WaarBenJij.nu

Rincon

Blijf op de hoogte en volg thomas en christel

08 December 2012 | Filipijnen, Carmen

Het eerste stuk uit monteverde vandaan is weer terug hobbelen... Daarna over op normale weg, je kunt hier het verschil in landschap al snel merken. Het wordt wat minder vochtig. We rijden door liberia, een grote plaats in costa rica met een eigen luchthaven. Door naar rincon, hier verblijven we in de canon lodge, een mooi complex met allemaal houten huisjes aan een rivier. Erg leuk. We rijden vrij snel door naar het rincon park, wederom een dramatische weg haha. We wennen er aan! Halverwege staat er ineens een mannetje en een slagboom, we passeren prive grond dus als we verder willen zal er betaald moeten worden. Gelukkig is het maar 80cent pp, dus valt mee. In het park lopen we een route over stenen, boomstammen, riviertjes en andere opstakels. Erg leuk. We zien geisers, modderpoelen en een waterval. Aan het einde duiken we allebei de rivier even in. Heerlijk afkoelen! de volgende dag alweer verder naar tamarindo. Aan de kust, deze route is niet zo heel lang dus snel op plaats van bestemming. Aan de kust, een kamer met zeezicht. Erg mooi maar in de middle of niet zo heel veel dus doen we deze twee dagen gewoon rustig aan! vanochtend weer vertrokken naar malpais een klein surfersplaatsje. Hier hebben we echt een leuk, gezellig hotel. Loungebedden, muziek, een buitenkeuken, waar we dus lekker zelf eten maken. Morgen gaan we weer kijken voor wat activiteiten dus.. Op naar het volgende verslag! Genieten jullie nog van de sneeuw daar? X ons

• 09 December 2012 - 10:26

Mieke:

Hee Christel en Thomas!
    Klinkt super gaaf allemaal!
    Nog veel beesten gezien ook?
    Veel plezier nog!!
    X

• 09 December 2012 - 11:08

Ad En Nicoline:

hallo globetrotters, jullie genieten nog steeds, zo te lezen, ook van het eten?want dat is toch ook belangrijk.op de kaart even de plaatsen opgezocht, nog genoeg kustplaatsjes om te bezoeken.
    maar ook van de kust af, zal er genoeg te zien zijn, alles is tenslotte onbekend.
    de sneeuw regent nu weg, dus dat was maar even. groeten van ons en goede reis. x

• 09 December 2012 - 13:03

Gerda En Theo Van Gelder:

Hallo hier de groetjes van ons, geniet er van ,volgens mij vermaken jullie je wel.
    Hebben jullie een helm op in de auto, dus nogmaals de groetjes en tot ziens,
    maak maar mooie op namens zodat we ook kunnen genieten.
    Gerda en Theo.