Een barre tocht... - Reisverslag uit Santa Elena, Ecuador van thomas en christel - WaarBenJij.nu Een barre tocht... - Reisverslag uit Santa Elena, Ecuador van thomas en christel - WaarBenJij.nu

Een barre tocht...

Blijf op de hoogte en volg thomas en christel

04 December 2012 | Ecuador, Santa Elena

De ochtend als we vertrekken uit arenal is het wederom mistig, dus helaas... Geen vulkaan. We gaan op route naar het nevelwoud, monterverde. Een mooie route om het meer. Onderweg moeten we stoppen omdat een groep neusbeertjes de weg oversteekt op zoek naar voedsel. Na een goed uur gereden te hebben wordt de weg steeds smaller en steeds minder geasfalteerd. De laatst 30 km hossen we heen en weer naar boven. We hebben geluk, het is droog weer, bij regen schijnt deze weg helemaal onmogelijk te zijn. Maar.. We komen boven. Een warme ontvangst met een lekker glaasje sap. Hier hebben een huisje met 2 verdiepingen, erg leuk, midden in het groen. In de middag worden we opgehaald en bezoeken we de hangbruggen in het nevelwoud. 10 bruggen hoog in de boomtoppen, erg gaaf. Bij terugkomst halen we lekker wat te eten voor in het huisje. Omdat christel snipverkouden is gaan we al vroeg onder de wol. Na een goede nachtrust gaat het dan toch echt gebeuren, canopy! Hoog boven de bomen zweven we over een kabel van boom naar boom. Supergaaf!! En ondanks mijn hoogtevrees heb ik het gewoon echt gedazn, wauw! Vanmiddag even het dorpje in geweest en dadelijk maken we een lekker broodje voor ons zelf.. Morgen weer op naar de volgende locatie. Sorry voor typfouten in het vorige verslag. We doen het via de telefoon bij gebrek aan een pc vandaar! Groeten ons

• 05 December 2012 - 11:12

Theo En Gerda:

Thomas en Christel verslag gelezen van jullie barre tocht ,maar toch goed op de plaats van bestemming gekomen. Petje af voor jullie en geniet ervan . Groeten en kus van ons Gerda en Theo.

• 05 December 2012 - 14:40

Ad En Nicoline :

Leuk om jullie reisverslagen te lezen, zo reizen we op afstand met jullie mee.
    Geniet ervan. Vriendelijke groeten Ad en Nicoline