Eindelijk de vulkaan - Reisverslag uit San José, Costa Rica van thomas en christel - WaarBenJij.nu Eindelijk de vulkaan - Reisverslag uit San José, Costa Rica van thomas en christel - WaarBenJij.nu

Eindelijk de vulkaan

Blijf op de hoogte en volg thomas en christel

03 December 2012 | Costa Rica, San José

Op het terras van ons huisje zien we na 2 dagen eindelijk de contouren van de vulkaan! Omdat hetvdonker is kunnen we nog geen bewijs leveren door middel van een foto maar... Mis morgenvroeg. Eerst een terugblik op op de afgelopen dagen. de reis naar sarapique, na ongeveer anderhalf uur rijden in san jose zelf de weg uit dit doolhof gevonden. Op een slingerweg door een nationaal park, verschillende fotos verder aankomst in een klein levendig dorpje. omdat we hier maar 1nacht zijn de middag een boottocht over de rivier. We spotten hier de eerste apen, toekans en luiaards. In de avond wordt de straatbafgesloten en op een nieuw getimmerd podium volgt een costa ricaans optreden. De nacht slapen we weer als roosjes. Omdat de kamer zich in de jungle bevind worden we smorgens wakker met toekans, eekhoorntjes, libelles en het geluid van apen maar die zien we niet. Opnieuw na het ontbijt in de auto op weg naar la fortuna.... Waar je normaal gesproken als het helder is een vulkan zou kunnen zien! Helaas het is mistig als we aankomen en dat is het geble tot vanavond toe. Gisteravond een night tour gedaan waar we de kleine fel gekleurde kikkertjes zien. Fotos volgen nog. Vandaag een tocht op een andere rivier waar we heel veel apen zien slingeren en kaaimannen op de loer voor lekkere hapjes. Net in de hotsprings geweest een soort sanadome waar het water word verwarmd door die vulkaan... Die we nu dus voor het eeest vaag ontdekken! Morgen op naar het nevelwoud. Het schijnt een hobbelige weg te zijn dus we zullen zien hoe lang we eeover doen! Tot snel weer

• 03 December 2012 - 07:41

Daphne:

Wauw,jullie zien weer veel! Geniet van de mooie en bijzondere reis. Xxx

• 03 December 2012 - 10:12

Theo En Gerda:

Hoi Christel en Thomas jullie verslag weer gelezen,volgens ons gaat alles goed, geniet er maar van want hier is de eerste sneeuw gevallen vanmorgen. We wachten weer op het volgende reisverslag heeeel veeel groetjes en dikke kus doei. Krijgen jullie ook de sms jes binnen .Theo en Gerda.

• 03 December 2012 - 17:50

Esther:

Klinkt heerlijk!! Geniet er nog van en maak mooie herinneringen. Ps leg ze ook even vast voor mij zodat ik ook even mee kan genieten haha groetjes Esther

• 04 December 2012 - 12:35

Lori:

Klinkt geweldig guys! Ik kan bina de junglegeluiden horen zals jullie ze beschrijven. Geniet van het tropische, want hier is het KOUD!! :-)