Uvita - Reisverslag uit Dominical, Costa Rica van thomas en christel - WaarBenJij.nu Uvita - Reisverslag uit Dominical, Costa Rica van thomas en christel - WaarBenJij.nu

Uvita

Blijf op de hoogte en volg thomas en christel

15 December 2012 | Costa Rica, Dominical

Op een of andere manier kunnen we de andere reisverslagen niet teruglezen dus... We weten niet goed waar we gebleven zijn. :) misschien een stukje dubbel! In dominical verbleven we in villas rio mar, erg mooi zllemaal huisjes in een grote tropische tuin. Hier hebben we te paard watervallen bezocht. De paarden werden aangepast aan hoe vaak je al gereden had... Maar ik denk dat ze bij ons ook naar huidskleur gekeken hebben! Ik had namelijk tino een witte, en thomas coco een bruine. Mooie rit naar de waterval en daar lekker het water in. Thomas heeft zich wederom laten overhalen te springen, weer iets hoger als de vorige keer.. Na een lunch weer terug! Smiddags even naar het strand gewandeld. De v volgende dag door naar uvita een plaatsje wat maar 30km verderop ligt. Hier aangekomen onze eerste echte serieuze regen, bijna de hele middag dus we doen lekker niks dan een spelletje kaart op de veranda van onze lodge. Vanochtend vroeg op want we gaan naar corcovado park. Ongeveer 1,5 uur varen met een bootje, onderweg spotten we dolfijnen!!! Helaas we proberen ze op de foto te krijgen maar niet gelukt. Aangekomen maken we een wandeling met gids, kikkers, apen, coaties, en de geur van een .... Boa constrictor!? Vraag me niet hoe het kan maar ze schijnen een bepaaldr geur af te scheiden. Ik blij dat het bij de geur blijft en thomas baalt haha. Daarna een lunch aan het strand samen met de groep. En dan weer in de benen voor de volgende hike. Hier papegaaien en toekans. Als we weer op de boot terug varen zien we weer een groep dolfijnen. En even heb ik het benauwd want er is iets met de moter... Daar liggen we te dobberen op zee! gelukkig na 10min is de moter gemaakt en gaan we verder. Als de man van bahia adventures ons terug brent verteld hij dat er gisteren een aarbeving is geweest... Oo waar, ja hier. Gelukkig hebben we er niets van meegekregen! Nog 1 dagje hier en dan zoochtend terug naar san jose om in de avond terug te vliegen. We gaan nog even genieten en hopen dan maandagavond weer veilig en gezond in wamel te zijn! Kus ons

• 15 December 2012 - 16:07

Ad En Nicoline:

wij wensen jullie nog een prettig verblijf en een goede terug vlucht.
    dat dat je weer blij kunt zijn om in wamel te zijn, is wel heel bijzonder

• 15 December 2012 - 18:03

Gerda En Theo :

Hoi jullie laatste verslag gelezen en een goede terugvlucht gewenst tot maandag.
    Groeten van ons twee.

• 16 December 2012 - 08:14

Suzanne:

Wij wensen jullie een hele goede reis en hopen jullie snel te zien/spreken. Liefs Jeroen, Su en Teun! X

• 16 December 2012 - 21:05

Rene En Sandy:

super leuke die reisverslagen. tot volgende week en een goede reis naar huis.
    Rene, Sandy en the kids