Malpais - Reisverslag uit Dominical, Costa Rica van thomas en christel - WaarBenJij.nu Malpais - Reisverslag uit Dominical, Costa Rica van thomas en christel - WaarBenJij.nu

Malpais

Blijf op de hoogte en volg thomas en christel

11 December 2012 | Costa Rica, Dominical

Aan het einde van de middag lopen we even naar het plaatsje bij hotel the place. Er staat een mannetje langs de kant van de weg pinchos te bakken en die kunnen we niet voorbij lopen. Heerlijk smikkelend lopen we naar het strand en daarna door naar de super 'ronny' voor wat boodschappen. Het is een echt surfersdorpje superrelaxed. In de avond een beetje zwemmen en kaarten en dan lekker slapen. De volgende dag rijden we naar capo verde aan de punt van het eiland. Hier lopen we een trail door het natuurpark, de apen slingeren boven ons door de bomen. Na 2 uur lopen komen we aan op een bounty strandje, wit, klein, blauw met palmbomen. We nemen een duik in de zee waar de pelikanen druk bezig zijn met het vangen van hun eigen maaltijd. Jammer genoeg kunnen we hier niet heel lang blijven want ook de wandeling terug is weer 2 uur. In deze parken moet je alle gegevens invullen bij binnenkomst en moet je voor zonsondergang, welke hier rond 18.00 is, je je weer afmelden met paraaf! Dan weten ze zeker dat je het park weer uit bent. We rijden door naar montezuma naar de watervallen. Een klim over rotsen naar boven en dan lekker afkoelen in en onder het water van de watervallen. Thomas laat zich uiteraard door een paar lokale jongens verleiden om er van af te springen. Ze weten precies waar het wel en niet kan. Hiet zien we weer wat aapjes boven ons! Na een lange maar leuke dag de volgende dag lekker op het strand. Vanochtend zijn we met de boot naar het vaste land terug gevaren, enkele dolfijnen langs de boot. nu in dominical, morgen paardrijden naar weer watervallen! We hebben er zin in! Tot snel weer. Ik zal proberen of het lukt wat fotos te plaatsen maar alles gaat nog steeds via telefoon dus hoop dat het lukt. X ons

• 12 December 2012 - 00:29

Esther:

Dit klinkt echt als een sprookjes verhaal Christel!!! Ik kan hier alleen over dromen, en jullie zitten er gewoon midden in :) geniet er nog van! Groetjes Esther

• 12 December 2012 - 08:16

Suzanne:

We zijn erg benieuwd naar de foto's en verhalen. Tot snel X

• 13 December 2012 - 22:15

Ad En Nicoline:

Ha, pinchos altijd al lekker gevonden ..eeeh wat zijn dat eigenlijk?
    iedereen zal het wel weten , maar wij niet.
    blijf genieten van de reis, see you

• 14 December 2012 - 10:24

Lori:

Hi guys!!
    Klinkt nog steeds tropisch en heerlijk daar!, vooral als ik naar buiten kijk en een beetje sneeuw zie liggen hier. BRRR! De kerstboom staat al maar ik zou liever in de zon liggen! Geniet nog van de laatste paar dagen!! :-)