Ilha Grande - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van thomas en christel - WaarBenJij.nu Ilha Grande - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van thomas en christel - WaarBenJij.nu

Ilha Grande

Blijf op de hoogte en volg thomas en christel

13 Juni 2014 | Brazilië, Rio de Janeiro

Wachtend in het zonnetje op de boot naar het vaste land.. O nee, Theo en Gerda zitten in de schaduw :)

Een paar heerlijke dagen gehad hier op het eiland, in slaap vallen met het geluid van de zee op de achtergrond. Opstaan en alleen je flip flops en bikini/zwembroek aantrekken. Hier wordt je vanzelf meegezogen in de relax-stand.

De eerste dag een wandeling gemaakt naar een mooi wit strand aan de andere kant van het eiland. 2 uur lopen door de jungle, berg op, berg af. Daarna met een speedbootje terug. In de avond uurtjes heerlijk eten met de voeten in het water.

Gisteren hebben we in de ochtend een wandeling gemaakt, nu in tegengestelde richting. Een oud aquaduct bezocht en gezwommen bij een natuurlijke waterval.

In de middag rustig voorbereid op de openingswedstrijd van het wk. Alles is hier geel/groen. We hebben hier gekeken op een groot scherm met de plaatselijke bevolking. Over de wedstrijd zullen we maar niet te veel zeggen. Maar voor de sfeer was het leuk dat Brazilie toch won....

Over een uurtje met de boot naar het vaste land, naar Paraty. Een oud koloniaal stadje. Weer benieuwd naar het volgende deel.

Als het goed is zijn we net op tijd daar voor de wedstrijd!!! Succes allemaal en winnen!!!!!!!!!

• 13 Juni 2014 - 17:14

Thomas En Christel :

Foto.s zijn toegevoegd bij vorige reisverslag!

• 15 Juni 2014 - 12:12

Geert En Jose Van Tiem:

nog lekker aan het genieten van zon, zee, blote billen en strand? Hier is heel Nederland nog aan het nagenieten van die geweldige wedstrijd afgelopen vrijdag tegen Spanje. De stemming was hier opperbest! Heeft iedereen zeer goed gedaan. Jullie zullen dat daar ook wel gemerkt hebben.
    En met Theo en Gerda ook alles goed? Toch een hele reis als we het zo lezen. Rustig aan doen en maar veel schaduwplekjes opzoeken. Wij kijken weer uit naar woensdagavond Nederland-Australië. Zal ons benieuwen. Jullie nog veel reisplezier en tot het volgende verslag.
    groetjes Geert en Jose

• 15 Juni 2014 - 22:48

Anita:

Hoi Christel, Thomas, Theo en Gerda.

Wederom weer een heel mooi verhaal! Vind het erg leuk om te lezen! En waren jullie optijd voor de wedstrijd? Wat een uitslag! Lekker veel gejuicht ;). Heel veel plezier en groetjes aan allemaal!
    Xx Anita