Brazilie 2014 - Reisverslag uit Foz do Iguaçu, Brazilië van thomas en christel - WaarBenJij.nu Brazilie 2014 - Reisverslag uit Foz do Iguaçu, Brazilië van thomas en christel - WaarBenJij.nu

Brazilie 2014

Blijf op de hoogte en volg thomas en christel

31 Mei 2014 | Brazilië, Foz do Iguaçu

Met wat Braziliaanse klanken op de achtergrond zijn we in t zonnetje bezig met de laatste voorbereidingen! Het aftellen is nu echt begonnen, nog 3 nachtjes slapen!

Dinsdag vliegen we via Sao Paolo naar Foz do Iguacu. Daar verblijven we 3 dagen om dan vrijdag (gelijk met het Nederlands elftal aan te komen in Rio.

We zullen proberen om deze site bij te houden als we beschikken over WiFi.

Mochten jullie deze verslagen niet kunnen lezen en een wachtwoord is nodig kunnen jullie Brazilie als wachtwoord invoeren.

Dit is een test om te kijken of iedereen mail ontvangt! Een fijn weekend allemaal.

Groetjes

• 31 Mei 2014 - 19:22

Arno & Conny:

Hallo allemaal,

Na vandaag is jullie aankomende vakantie alleen maar leuker geworden.
    Het Feyenoord gehalte is met de komst van het Nederlands elftal lekker hoog in Brazilië.
    En jullie doen daar natuurlijk nog een schepje bovenop.

Heel veel plezier allemaal en geniet er van!

Als jullie wifi hebben volgen we jullie op de voet.

Groetjes,
    Arno, Conny, Lotte & Beau

• 31 Mei 2014 - 22:10

Mieke:

Hee Thomas en Christel!

Super leuk!! Het echte aftellen is nu begonnen :)

Heel veel plezier en geniet er van!!!

X

• 01 Juni 2014 - 20:54

Linda:

hee christel en thomas,

wauw wat gaaf dat jullie weer richting brazilie afreizen. heel veel plezier en geniet er van!!

gr. linda