De eerste dagen in Brasil - Reisverslag uit Foz do Iguaçu, Brazilië van thomas en christel - WaarBenJij.nu De eerste dagen in Brasil - Reisverslag uit Foz do Iguaçu, Brazilië van thomas en christel - WaarBenJij.nu

De eerste dagen in Brasil

Blijf op de hoogte en volg thomas en christel

07 Juni 2014 | Brazilië, Foz do Iguaçu

Dinsdag rond 12 uur vanuit leeuwen weg gereden richting Brussel! Ingecheckt, koffie gedronken en op naar de 1e vlucht.

Brussel-Rome. In Rome hebben we een aantal wacht uren voor de boeg. Maar in enkele makkelijke stoelen lukt dat wel!

Tijdens het scannen van de boarding card in Rome blijken Thomas en Gerda uit het systeem verdwenen te zijn... Oeps moet ik dan alleen met ons pap richting Brasil!? Na enige discussie over de plaatsen en tickets worden we dan toch netjes 2/2 in het vliegtuig geplaatst! Een redelijk rustige vlucht brengt ons in Sao Paolo. Daar is het even doorbijten na een nachtje zonder slaap, 4 uur wachten... Vlucht naar Foz verloopt soepel en rond 13.00 Braziliaanse tijd zijn we op 1e plaats van bestemming.

We houden het vol tot een uurtje of 9, dan lekker op tijd slapen. Dag 1, Argentijnse kant watervallen, vroeg in t treintje naar de giganto Diablo, duivelskeel! Hier stroomt het water van alle kanten met kracht naar beneden. Na deze trail de volgende, het ene uitzicht nog mooier dan de andere volgt onze boottrip. Spannend!! Onder de watervallen door, met andere woorden door en door nat maar een geweldige ervaring!

Vandaag naar de Braziliaanse kant, hier is het regenachtig in de ochtend maar gelukkig klaart in de middag op en hebben we een goed beeld van de 3km lange watervallen. Nu op tijd naar bed, vannacht de binnenlandse naar Rio. Goede vooruitzichten. Wanneer we weer beschikken over internet meer!!!
Connie en ome Henk gefeliciteerd met de verjaardag!!
We genieten allemaal!!!

• 07 Juni 2014 - 02:07

Thomas En Christel :

Sorry voor de spelfouten en vergeten woorden :) te snel!

• 07 Juni 2014 - 10:04

Arno En Conny:

Gelukkig met z`n 4en aangekomen.
    Mooi verslag en schitterende foto`s!

Veel plezier en we hopen snel weer iets te mogen horen/lezen.

• 07 Juni 2014 - 11:15

Ad En Nicoline:

Fijn om te lezen dat jullie zo van de natuur genieten en heel leuk om jullie zo te volgen.
    Lieve groetjes Ad en Nicoline

• 07 Juni 2014 - 23:27

Mieke:

Wow!! Die watervallen, super mooi! Geniet!! Pura vida :)

• 08 Juni 2014 - 12:14

Dik,Nancy En Ruben:

Hoi Luitjes,

Wat gaaf die watervallen! Goed om te zien dat jullie zo genieten :)

Gr uit Dodewaard

• 08 Juni 2014 - 16:32

Geert En Jose Van Tiem:

wat leuk dat we jullie kunnen volgen via reisverslag en foto's. Wat een prachtige watervallen. Al iets gemerkt van de voetbal gekte? Hier kleurt alles langzamerhand oranje. Geniet van jullie reis